Am trimis acum două săptămâni un e-mail către baza mea de date în care am anunțat noul serviciu care va avea dedicat mai mult timp în portofoliul meu – consultanța pentru creștere prin metoda Legilor Universale.
Am explicat acolo pe ce tipuri de blocaje/ convingeri/ limitări am lucrat momentan cu clienții, care este aplicabilitatea în business și în ce condiții putem colabora. Am făcut asta pentru că mi s-a părut firesc să aibă ei prioritate la noul serviciu.
Am fost surprinsă de câteva mesaje primite înapoi:
- O categorie destul de restrânsă a fost ”dar de ce, înainte aduceai valoare reală (adică bani) companiilor, acum doar o să vorbiți?”
O să explic de ce valoarea adusă prin această nouă metodă este mai durabilă.
Tu ești cel care face lucrurile (nu le mai fac eu), deci înveți să pescuiești, nu îți dau eu pește;
Rezultatele depind în mod direct de implicarea și de efortul tău;
Identificăm cauza cauzelor și începem de acolo, nu luăm Algocalmin indiferent de tipul de durere (a se citi – nu facem un proiect prin care atragem bani europeni, indiferent care este durerea ta din business; poate că nu banii lipsesc în business-ul tău)
2. O altă categorie de răspunsuri a venit din zona ”dar ce te-a apucat Giana, e plină lumea de coachi?!”
O să explic ce ”m-a apucat” 🙂
Este o metodă în care cred și care mi-a adus, mie, personal, creșteri consistente în aspectele vieții care sunt relevante pentru mine (în ultimii 2 ani de când aplic această metodă mi-am eficientizat timpul de lucru în sensul că de la 10 ore lucrate în medie pe zi, acum lucrez doar 2-3 pe componenta de proiecte și consultanță de business (în condițiile în care au crescut și veniturile) – ceea ce pentru mine este foarte important pentru că am valoare pe timp liber folosit pentru dezvoltarea mea personală și profesională. Această metodă promite și îți garantează rezultate vizibile în valorile tale (dacă ai valoare pe relație, ți se va îmbunătăți relația, dacă ai valoare pe bani vei crește exponențial financiar, șamd).
Deci, este o metodă în care cred, am văzut și am simțit pe pielea mea rezultatele și ce mă diferențiază de ceilalți mulți alți coachi din piață este experiența de business de 17 ani, deci e un fel de dublă specializare, adică atunci când ai probleme în business pot să înțeleg dacă ”greșești” ceva tehnic sau te autosabotezi pentru că acționezi înafara valorilor tale. Long story short, e *ucking amazing metoda, iar după un interviu de acum câteva zile a unei doamne controversate, dar foarte urmărite online o să devină la mare căutare consilierii care te ghidează către echilibru și care folosesc în lucrul cu clienții înțelepciunea legilor universale).
3. Oameni care nu au cumpărat încă nimic de la mine, s-au înscris.
Aici surpriza a venit din zona așteptărilor mele. Credeam că vor cumpăra primele abonamente clienții cu care am relații îndelungate pentru că deja au încredere în mine și în serviciile mele, dar NU – au cumpărat cei care au deschidere către creșterea personală și înțeleg că business-ul poate crește până la nivelul antreprenorului și că cea mai eficientă metodă de a crește business-ul este să crească întâi antreprenorul.
Aici nu voi da detalii mai multe, am vrut doar să împărtășesc cu voi, cei care mă citiți, câteva reacții și rezistența la schimbare.
Aproape că pot organiza un webinar pe tema aceasta, despre schimbarea pălăriilor ca expert și dacă poți sau nu poți vinde către clienții fideli un produs nou.
Ar fi de interes un webinar pe tema asta?